Instinct
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Guild on Drak'thul EU
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Agromaniac

Goto down 
4 posters
AutorZpráva
Agromaniac




Poeet p?íspivku : 3
Registration date : 18. 01. 09

Agromaniac Empty
PříspěvekPředmět: Agromaniac   Agromaniac I_icon_minitimeSun Jan 18, 2009 4:31 am

Zdravim vas vsechny, jmenuju se Tomas , je mi 16 (brzy ding na 17 Laughing ), studuju na gymplu v praze (druhak), zaliby wow a sport vseho druhu, wowko hraju pres dva roky za paladina, zkousel sem i DK ale pala mi proste sedi vic. Moje postava je tedy paladin Agromaniac jak jinak nez BE, lvl 80, momentalne hraju retri 0/20/51, kteryho sem hral od S3 predtim jsem zkousel i holy ale behat kolem sloupu me moc nebere...urcite hodlam zkusit holy casem, ale nepredpokladam ze bych ho hral dlouhodobe...Co se aren tyce, hraju s rogunou se kterym se z wowka znam uz nakej patek hrali sme vsehovsudy 3. a mame rating 1730... ano ano vim ze je to low ale jak rikam hrali sme 3. a prohravali sme vicemene jenom s kombama ktery byli max skilled anebo komba stylu retri/Dk (patch FTW), rozhodne nehodlam na tomto ratingu zustat prestali sme hrat protoze ani jeden nemame honor na botky a oproti S4 botam je to sluznej boost. Muj nejvyssi rating v BC byl v pre-wotlk s Kezzakem (destro lock) tusim nakych 1860+-. vic jsem nedal protoze sem nemel s kym nebo sem an to nemel gear. Btw rating 5v5 jako by tam nebyl je to koupeny team a este sme v nem nehrali ( /ignore 5v5 pls Twisted Evil ).
Co od vas cekam? Hlavne dobrou atmosferu v guilde, obcasny premade, pomahat si navzajem...znam u vas par lidi takze si myslim ze by to nemel byt problem.Mimochodem sem Conqueror a v dohledne dobre bude battlemaster, ale nemyslim si ze by to nejak ovlivnilo me prijeti/neprijeti Smile
link k nahlednuti: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&n=Agromaniac